dijous, 26 de març del 2015

UN VIATGE INOBLIDABLE

Del dia 11 de març fins el 13 hem anat de viatge de fi de curs, a Puigcerdà, a l'alberg la Bruna per celebrar l'últim curs a  Sa Graduada i passar a la ESO.
 El primer dia, en arribar a l'alberg ens vam a acomodar i vam anar a dinar. Al cap d'una estona, vam anar a la Molina a fer Treking a la neu i despres vam anar a les aigües termals, a Dorres, França, vam fer un bon sopar i vam fer jocs de nit al pati.
El segon dia, després de berenar, vam anar a fer hípica i ens van ensenyar a montar a cavall, com que en vam aprendre tot d'una vam sortir a passetjar pel camp; vam tornar a l'alberg per dinar i vam anar a fer espeleologia a la Cova d'Anes, d'alt d'una montanya que vam haver de pujar! A la nit, estàvem ja cansadíssims però, en Joan i n'Aina, els nostres mestres, ens van fer una broma: n'Aina ens va dir que en Joan s'havia caigut i com que, s'havia fet mal, potser haviem d'anar a l'hospital; tots ens ho vam creure!
Ens va dir que anéssim al pati de l'alberg, on hi havia a en Joan i que ens apropessim a ell a poc a poc, i quan el vam veure.... ens van fer una plutja de llaminadures!!!!! Era un premi pel nostre bon comportament.
Ben animats, vam anar a la discoteca de l'alberg a ballar.
I l'últim dia, ens vam llevar, vam ordenar l'habitació, vam anar a fer un berenar intensiu, vam anar a fer les maletes, vam agafar l'autobús i vam anar a fer Rafting!

Tot va ser molt divertit, per això recordarem aquest viatge tota la vida.

Aquí som a l'avió.

Aquest és l'autobús que ens duia per tot.

Aquí som a la Molina fent Treking.

Aquí fem hípica.

I aquí fent espeleologia.